Bestellen en Retourneren

Wat is de levertijd?

Producten die op voorraad zijn worden bij bestellingen voor 14.00 uur dezelfde werkdag nog aan de desbetreffende vervoerder meegegeven. Bestelling na 14:00 uur vertrekken de volgende dag. (Uitgezonderd van zon- en feestdagen)

Producten die niet op voorraad zijn hebben een levertijd van 1 tot 4 weken, afhankelijk van het aantal en het type product. Neemt u voor een specifieke levertijd alstublieft contact met ons op.

Hoe kan ik een bestelling annuleren

U kan een “aanvraag voor annulering” mailen naar info@pomp-online.nl

Na het bestellen?

Voorzien wij u van een bestel bevestiging inclusief factuur. Pakken wij zorgvuldig uw product in en overhandigen deze aan de vervoerder.

Daarna mag u gerust een foto van uw pomp project mailen omdat wij graag zien hoe ons product bij de klant opgesteld staat.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bezorgkosten in NL: 3,95

Bezorgkosten in BE: 3,95

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Retour producten dienen in nieuwstaat te verkeren, compleet te zijn en in de originele verpakking te zitten. Waardevermindering word in rekening gebracht als het retour product niet aan het bovenstaande voldoet. Deze waardevermindering kan bij bijvoorbeeld retourneren van een gebruikt of incompleet artikel oplopen tot 100%

Hoeveel tijd heb ik om te retourneren?

U heeft 14 dagen de tijd een product naar ons te retourneren.

Garantie

Heb ik garantie?

Ja. Al onze producten hebben een fabrieksgarantie van 2 tot 5 jaar, afhankelijk van het type product en fabrikant. 

Hoe plaats ik een garantie aanvraag?

U kan een “Garantie aanvraag” mailen naar info@pomp-online.nl

Beschrijf in deze mail zo volledig mogelijk wat uw bevindingen zijn en waarom u deze garantie aanvraag plaatst.

Hoe verloopt de garantie procedure?

Zodra uw aanvraag in behandeling is genomen nemen wij contact met u op over de vervolg stappen. Het product zal door de fabrikant op garantie beoordeeld moeten worden. Deze garantie beoordeling kan tot 3 weken duren. Word de garantie goedgekeurd ontvang u het gerepareerde product. Kan het product niet gerepareerd worden krijgt u bij garantie een nieuw product.

Oplossing

Veel storingen kunnen op afstand worden opgelost. Vaak kan  telefonisch door ons of de fabrikant ondersteuning worden geboden bij optredende storingen in uw pomp systeem. 

Kort telefonisch contact bij storingen resulteert vaak in een werkende pomp.